Witajcie! Urządzam właśnie biuro , i zastanawiam się kupnem tablic do pisania .Z racji tego że prowadzimy często konferencje i wiele rzeczy musimy mieć też rozrysowane pomyślałem aby wybrać te suchościeralne .Znalazłem takie tutaj www.tableo.eu i zastanawiam się czy to dobry pomysł ? Jakie jest Wasze zdanie?
Dobrze powinny się te przydać do różnych prezentacji, konferencji, szkoleń w firmie. Na pewno takie akcesoria świetnie się przydadzą w biurze, może nie w każdym pomieszczeniu, ale w niektórych to tak:) Jeżeli zajmujecie się aranżacją biura to zerknijcie również na stronkę https://mikomaxsmartoffice.com/pl/produkt/hush-meet/ Ja znalazłam tu specjalne dodatkowe pomieszczenia do biur. Także proponują tu eleganckie, ergonomiczne meble i inne rozwiązania aranżacyjne dla firm.
Wkrótce otwieram własne biuro i aktualnie muszę je urządzić. Chciałabym aby moje biuro było tak urządzone by ludzie w nim pracujący czuli się komfortowo i wygodnie. Mój architekt twierdzi,że obecnie urządza się bardziej ergonomiczne. Bo dzięki ergonomii jest możliwie najlepsza organizacja miejsca pracy. Chciałam czegoś więcej się dowiedzieć na ten temat i podesłał mi architekt ten link http://www.biurowe.org/ i wszystko stało się jasne
Działania informatyczne przekraczają kompetencje waszej firmy lub po prostu nie chcecie się nimi zajmować? Zadba oto firma http://ngsolutions.pl która w tym temacie ma wiele do przedstawienia i pokazania. Zadbają o RODO, prowadzenie informatycznych działań, a także zabezpieczenia różnych miejsc i serwerów.
U nas stoja oczyszczacze w biurach. Mamy 3 gabinety i poczekalnie i w kazdym stoi Coway. Nie są drogie, tanie w utrzymaniu, wygladaja elegancko wiec pasują do wystroju i są ciche co nie zakloca pracy biura. Duzy plus za certyfikat ECARF no i 5 letnia gwarancje
A czy macie na wyposażeniu swoich gabinetów stacje pogody? Bo ja uważam, że takie stacje są bardzo przydatne no i ładnie się prezentują. Jak choćby na https://www.ceneo.pl/Stacje_pogody_i_mierniki_ozdobne mają bardzo ciekawy wybór w takich stacjach i to nawet w całkiem dobrych cenach. Z tego co widziałam to są już takie stacje sterowane za pomocą smartfonów, a to bardzo wygodne i nowoczesne rozwiązanie
Może tu także zainteresuje was oferta od https://www.import-maszyn.eu Ten sklep internetowy proponuje bardzo duży wybór urządzeń biurowych. Proponują tu liczarki, niszczarki, gilotyny elektryczne i inny sprzęt dla firm.
A w tym sklepie https://lubiemeble.pl/biuro już się rozglądaliście? Jeśli nie, to uważam, że warto zapoznać się z ich ofertą. Mają wiele ciekawych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb pracowników oraz klientów. Biuro musi być bowiem funkcjonalne i komfortowe. Dzięki temu zadania będą wykonywane znacznie szybciej. Przemyślcie to koniecznie.
A u nas ostatnio w użyciu ciągle jest niszczarka, po tym jak weszło RODO szef bardzo przywiązuje wagę do tego kto ogląda dokumenty i dane osobowe klientów i pracowników, mamy świetny sprzęt od firmy http://avarus.pl/ , jest niezastąpiony teraz u nas w biurze
Każda firma też ma swoją łazienkę, a o nią też trzeba zadbać, chociażby dla swojego komfortu. Także jakby co tutaj https://freshtec.eu/dozowniki-do-mydla- ... 2_114.html możecie praktycznie wszystko kupić, co będziecie potrzebowali. Od dozowników do mydła, po suszarki do rąk.
Kupowaliśmy ostatnio do firmy różne biurowe artykuły w sklepie https://www.biuronet.com/kategoria_5702 ... -papierowe i zamówienie pojawiło się dość szybko, większość produktów mieli dostępne od ręki więc jak komuś zależy na czasie to ten sklep powinien się dobrze sprawdzić.
Jeśli szukacie porządnych mebli do biura to odsyłam was do Met-Lak, świetnego producenta mebli metalowych. Tu stronka https://www.met-lak.com.pl/produkty/szafy-biurowe Mamy od nich m.in. regały i szafy na dokumenty. Meble są solidne i pojemne, dobrze nam służą a cenowo było zdecydowanie ok.
Widzę, że wszyscy teraz w sieci szukałam mebli. Ja również. Muszę kupić szafy metalowe,aktowe i to w sumie jak najszybciej. Wybrałam kilka ofert, z czego najbardziej się skłaniam przy tej https://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/sz ... rtotekowe/ Czy ktoś się zna i może mi powiedzieć czy warto? Pierwszy raz będę takie rzeczy kupować,szef musi być zadowolony, dlatego postanowiłam napisać tutaj o poradę.
Jeśli chodzi z kolei o rzeczy typu podkładki pod mysz i na biurko, segregatory, okładki i obwoluty czy deski z klipem to zgłoście się do warszawskiego producenta TiK https://tik.com.pl/ Wykonują bardzo solidne materiały biurowe, reklamowe. My u nich kupujemy i jesteśmy zadowoleni z jakości produktów. Ceny bardzo ok.
Na ścianie w biurze warto powiesić moim zdaniem dużą tablicę, która na pewno będzie niezastąpiona podczas prowadzenia różnego rodzaju zebrań i szkoleń. Tanie tablice magnetyczne mają na przykład w sklepie internetowym https://tablice-magnetyczne.com/tablice ... ne-180x120. Ich jakość jest niczego sobie, więc polecam
Znajdzie się tu na pewno sporo rzeczy, które będziecie musieli kupić do biura,normalna rzecz. Większość, albo i nawet wszystko kupicie online. Zerknijcie sobie na stronkę https://www.import-maszyn.eu Ten sklep internetowy ma bardzo duży wybór urządzeń biurowych
Świetny wybór. Również korzystam w swojej pracy z tablicy suchościernej i sprawdza się doskonale. Ze sprawdzonych źródeł sprawdź sklep planowaki.pl. Prowadzę wiele konferencji i wykładów, jest w użyciu niemal non stop, a nadal wygląda jak nowa. Naprawdę warto.
Moim zdaniem zadbać także o jakośc powietrza w biurze, zwłaszcza że w pomieszczeniu znajduje sie sporo osób. Teraz w czasie panowania chorób warto zadbać o wysokiej jakości oczyszczanie powietrza - są do tego odpowiednie urządzenia - oczyszczacze ze skutecznymi filtrami,które zatrzymują pyłki bakterie,kurz, wirusy czy grzyby. W każdym biurze powinien być porzadny oczyszczacz
W tym wypadku wydaje mi się że najlepiej sprawdzi się lampa antybakteryjna mam w swoim biurze jaki i w domu dla bezpieczeństwa. Taka lampa bardzo dokładnie oczyszcza pomieszczenie z wirusów i bakterii dzięki czemu rzadziej chorujemy. Wypróbowałam na przykładzie moich dzieci także śmiało mogę polecić
Zwróć także uwagę na zakup dobrego ekspresu do kawy. Z tego co piszesz, biuro będzie bardzo komfortowe i nowoczesne, a tego typu sprzęt jest tego idealnym uzupełnieniem. P.S. Bardzo często spotykane w firmach są ekspresy firmy Sage https://blueberryroasters.pl/pl/menu/ekspresy-249.html. Może im warto przyjrzeć się bliżej...
ja myślę ze warto zainwestować w nowoczesne technologie dla lepszego i sprawniejszego funkcjonowania firmy, chodzi mi o call center typu voicebot. Fajnie to wszystko tutaj zostało opisane https://www.cludo.pl/voicebot-na-infolinii Także polecam szczegółowo zapoznać się z ich poradami i wskazówkami. U nas call center świetnie się sprawdza
Ja pomyślałabym także o odpowiedniej organizacji dokumentów i przedmiotów biurowych. Np takie metalowe kontenerki pod biurka to dobre rozwiązanie. Sprawdźcie te http://reg-met.com.pl/oferta/meble-biur ... pod-biurka - są pojemne a także wykonane z wysokiej jakości materiałow dlatego nie musimy martwić sie o bezpieczeństwo ważnych dokumentów w biurze
Jeśli chodzi o dobry wybór artykułów i urządzeń biurowych to w Lesznie szeroką ofertę ma Biurimex http://biurimex.pl/oferta/ Znajdziecie u nich kserokopiarki, drukarki, czy urządzenia wielofunkcyjne, oferują sprzedaż, dzierżawę i świadczą też serwis urządzeń. Solidnie się ze wszystkiego wywiązują, ceny mają rozsądne no i można liczyć u nich na dobrą jakość sprzętów od uznanych marek.
Wyposażenie biur, gabinetów lekarskich itp to nie lada wyzwanie. Trzeba sugerować się przede wszystkim jakością i dbałością o każdy detal. Jakiś czas temu spodobała mi się szafa lekarska w sklepie ArtBud i postanowiłam ją kupić. Super mi się sprawdza. Może i was zainteresuje ten sklep?
Jeżeli chodzi o biuro to polecam zapoznać się z oferta firmy https://www.konsmetal24.pl/, która oferuję sprzedaż sejfów, kas pancernych czy szaf metalowych. Ja mam od nich sejf w mojej firmie i czuję się bardziej zabezpieczony bo wiem, że dokumenty czy pieniądze nie leżą na wierzchu.
Myślę, że warto się zaopatrzyć w wentylatory i wiatraki szczególnie latem bardzo będą przydatne. Ja tutaj zakupiłam do swojej firmy i pracownicy są zadowoleni bo na wet w upalne dni nie jest im gorąco
Na wyposażenie biura składa się masa rzeczy. Od takich małych pierdółek do większych rzeczy. My np. musimy teraz kupić takie mierniki wody do mierzenia jej twardości http://www.energos-pro.pl/oferta/tester ... ki-do-wody to już takie specjalistyczne wyposażenie, ale i takie w firmach jest oczywiście potrzebne.
w biurze przydaje sie mieć dobrą drukarkę, ja mam brothera w pracy, bez problemu można do niej kupić zamienniki, activejety wykrywa bez problemu, polecam
Wentylatory i wiatraki to oczywiście dobra opcja, ale trochę taki pół środek. Moim zdaniem lepiej zainwestować w wentylację, która zadba o jakość i właściwą cyrkulację powietrza, na terenie całego biura. Aby mogła ona pełnić swoje zadanie przez cały czas, należy regularnie zlecać jej czyszczenie. Z tego artykułu: http://przyjaznybiling.pl/czyszczenie-w ... onawirusa/, dowiecie się jak to wygląda obecnie, czyli w dobie pandemii. Mi ten artykuł bardzo pomógł, bo właśnie drugie czyszczenie wentylacji wypadło nam w trakcie epidemii. Już jesteśmy po, pracownicy zadowoleni, ja również.
W całym tym zamieszaniu, jakie towarzyszy urządzaniu nowego biura, nie zapomnijcie o kwestiach bezpieczeństwa. Głównie mam na myśli bezpieczeństwo danych, bo teraz jest to kluczowe zagadnienie. Nasza firma, nie ma pracowników, którzy by się tym tematem zajmowali, tylko wszystko z tego zakresu zleca Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - https://abi-info.pl/. Dzięki temu mamy pewność, że temat jest opracowany prawidłowo, bo Abi Info od lat zajmuje się opracowywanie i wdrażaniem programów i procedur, zapewniających bezpieczeństwo danych. Przeprowadza także audyty, szkolenia dla pracowników, wykonuje ewidencję zbiorów Danych Osobowych oraz udziela wsparcia w przypadku wystąpienia incydentów ochrony danych osobowych.
Ja teraz szukam jakiegoś sklepu internetowego czy hurtowni internetowej gdzie wszystko będę mogła zamówić na fakturę. Jak na razie sklep https://fairbee.pl/ ma wszystko czego potrzebuję, nawet kawę, herbatę czy ciastka, więc może u nich zamówię te rzeczy.
Ja ze swojej strony polecam zapoznać się z oferta tej firmy https://praut.pl/produkty/wyroby-samoprzylepne, która oferuję takie wyroby jak samoprzylepne to produkty o szerokim zastosowaniu. Takie rzeczy na pewno przydadzą się w biurze i powiem wam, że co jakiś czas robię u nich duże zakupy do biura dla pracowników.
Dobrze wyposażony sklep papierniczy jest bez wątpienia ważnym elementem w kwestiach wyposażenia Twojego biura. Warto zatem stawiać na miejsca, które przede wszystkim będą miały wszystko czego potrzebujesz, z wysokiej jakości produktów i materiałów. Dzięki temu zyskasz pewność, że wszystko będzie na jak najwyższym poziomie, a przynoszone produkty spełniać będą określone zadania.
Skoro jesteśmy przy temacie to wspomnieć trzeba o bardzo polecanej warszawskiej firmie, która oferuje kompleksowe usługi jeśli chodzi o podłogi https://wykladziny-warszawa.pl/ . W swojej ofercie posiadają wykładziny najwyższej jakości, które mają większą odporność na ścieranie i są łatwe w utrzymaniu czystości
W biurze nie moze zabraknąć drukarki, ja mam sprzęt brother, jestem z niego bardzo zadowolony. Od kilku lat używam, zero problemów, bez problemu mozna kupić zamienniki, mi się sprawdzają Activejety, wydajne, jakość zbliżona do oryginałów. Polecam i drukarke i zamienniki
Myślę, że w biurze, tak jak wielu innych miejscach tego typu przyda się sprzęt ratowniczy - https://www.sortmund.pl/pol_m_Sprzet-ra ... y-690.html. Podczas urządzania większość osób o takich rzeczach nie myśli, a są sytuacje, kiedy takie przyrządy są naprawdę bardzo przydatne i mogą uratować komuś życie Warto o tym pomyśleć i zainwestować!
Warto w biurze mieć żaluzje, ładnie będą wyglądały drewniane https://www.karnix.pl/zaluzje-drewniane-9870.html Są solidnie wykonane i eleganckie w swojej prostocie, jeśli nie mamy klimatyzacji to doskonale nam wychłodzą pomieszczenie w porze letniej.
Wiele zależy od tego, co konkretnie potrzebujecie. Jeśli poszukujecie ciekawych i niedrogich materiałów biurowych, to na pewno warto sobie zerknąć tutaj https://biurwa.pl/obwoluty . Jest tam bowiem wiele praktycznych propozycji dopasowanych do różnych potrzeb. Można się tam kompleksowo wyposażyć.
Jeśli chodzi o różnego rodzaju materiały biurowe, to na pewno warto sobie zerknąć tutaj https://www.biurfan.pl/ . Jest tam bowiem sporo różnych ciekawych i praktycznych propozycji. Oczywiście można tam zrobić zakupy online. Myślę, że właśnie w takich miejscach warto się zaopatrywać.
Potrzebujesz eleganckiego papieru do swojej firmy na którym możesz drukować podziękowania dla swoich klientów? W sklepie https://www.nekadesign.pl mają duży wybór papieru ozdobnego a do tego można tam również kupić koperty ozdobne które uzupełnia całość i pozwolą twojej firmie podziękowac swoim klientom w elegancki sposób.
a jak wyglada u was hałas w biurze Katowice to dosc glosne miasto, dlatego my zdecydowalismy sie na wyciszenie i wygluszenie sal konferencyjnych oraz zastosowanie nowoczesnych rozwiazan akustycznych jak budki telefoniczne dzieki nim pracuje nam sie zdecydowanie lepiej
Koniec roku już za chwilkę a co za tym idzie koniec pracowniczych kalendarzy. Ja osobiście uwielbiam pracować na kalendarzu i co roku zamawiam takie kalendarze w jednej firmie i jest to firma TA DA PLANNERY https://tadaplanner.pl/ta-da-planery-specjalne/. TA DA PLANNERY robi idealne kalendarze i powiem wam, ze ja nie umiem już pracować na innym kalendarzu.