Leczenie nietrzymania moczu

Może się okazać, że ten wątek będzie kontrowersyjny - lub wręcz przeciwnie! Dzielcie się doświadczeniami z medycyną alternatywną.
Małek84

Leczenie nietrzymania moczu

Post autor: Małek84 »

Mandala Clinic w swojej szerokiej ofercie posiada zabieg na nietrzymanie moczu https://www.mandalaclinic.com/oferta/le ... nia-moczu/. Klinika to miejsce pełne harmonii, a zabiegi przeprowadzają wiodący w swojej dziedzinie profesjonaliści.
fruśka

Re: Leczenie nietrzymania moczu

Post autor: fruśka »

jest to na pewno złożony problem, sama tego doświadczyłam, czułam się bardzo niekomfortowo, dobrze, że w DOZie dostałam darmowe próbki wkładek tena, od razu poczułam się swobodniej, jestem pod opieką lekarza i jest lepiej

łączenie kondensatorów w baterie
Awatar użytkownika
biasza
Posty: 179
Rejestracja: 27 lip 2019, 2:04

Re: Leczenie nietrzymania moczu

Post autor: biasza »

Ale nie każdego stać na zabieg, nie każdy też chce się na taki wybrać. Moja babcia ma 80 lat i nie w głowie jej takie sposoby walki z nietrzymaniem moczu. Myśli, że tak już musi być. Dobrze, że stosuje Octenicare który jej kupiłam. Nie ma dzięki temu podrażnień a i przykry zapach się nie pojawia. Idealny krem barierowy.
kręska

Re: Leczenie nietrzymania moczu

Post autor: kręska »

fruśka pisze: ↑17 paź 2020, 13:23 jest to na pewno złożony problem, sama tego doświadczyłam, czułam się bardzo niekomfortowo, dobrze, że w DOZie dostałam darmowe próbki wkładek tena, od razu poczułam się swobodniej, jestem pod opieką lekarza i jest lepiej
gdzie te wkładki w dozie dokładnie są? Gdzieś leżą czy może trzeba poprosić farmaceutę o nie? czy tej marki wkładki ci się sprawdziły?
Buńka

Re: Leczenie nietrzymania moczu

Post autor: Buńka »

Ja też skorzystałam z takich próbek, u nas były dostępne po prostu na takim standzie w DOZie, w widocznym miejscu, nie dało się przeoczyć ;)
Awatar użytkownika
Hanka
Posty: 664
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:11

Re: Leczenie nietrzymania moczu