centrala voip w firmie

Prowadzisz własny biznes? Opowiedz nam o tym. W tym wątku rozmawiamy o plusach i minusach prowadzenia własnej działalności. Podpowiadamy jak działać sprawnie i efektywnie. Pochwal się swoją marką i zaprezentuj swoje produkty!
Awatar użytkownika
biasza
Posty: 178
Rejestracja: 27 lip 2019, 2:04

centrala voip w firmie

Post autor: biasza »

Co myślicie o takim rozwiązaniu w firmie? centrala miałaby zastąpić stacjonarną z którą są wiecznie problemy.
Awatar użytkownika
ula24
Posty: 216
Rejestracja: 29 mar 2019, 14:16

Re: centrala voip w firmie

Post autor: ula24 »

To pewnie, że się nie ma co zastanawiać tylko wymieniać. U nas stacjonarna działała bez zarzutu w sumie a i tak szefostwo zdecydowało się na wymianę. Na stronce tej sobie zobacz dlaczego https://focustelecom.pl/centrala-voip/ tu są opisane w skrócie plusy rozwiązania, jest też udostępniona do przetestowania wersja demo. Centrala wirtualna na pewno pomoże zmniejszyć koszty połączeń, ułatwi obsługę klienta. Można ją podłączyć do bardziej zaawansowanych systemów i wspólnie nadzorować nad różnymi kanałami którymi się klient kontaktuje. Dla mnie super rozwiązanie naprawdę i w praktyce potwierdzam, że się to sprawdza. Nie ma żadnych problemów a ewentualne awarie bierze na siebie dostawca. Chociaż nie wiem czy takie w ogóle mają miejsce.
Awatar użytkownika
Sally McKenna
Posty: 168
Rejestracja: 26 lip 2019, 12:52

Re: centrala voip w firmie

Post autor: Sally McKenna »

VoIP to rozwiązanie idealnie dla wielu rodzajów firm, nie tylko call center. To oszczędności, wygoda i wysoka jakość połączeń. U nas w firmie korzystamy z usługi SuperVoIP i wszystko działa super ;)
ODPOWIEDZ